Bakfull

fy , idag mår man inte alls bra .. gårdagen var till en början riktigt rolig och lyckad men ja det ballade nog ur en aning imot slutet. Kom folk som man nog aldrig hade tippat skulle komma dit, men men.. vissa är ju som dom är märker man. Blev inte så jätte sent igår utan kom hem vid 3 någon gång, då räckte det för min del. Har jätte ont i ryggen så måste ha ramlat eller något igår, usch .. nej jag ska lägga mig i sängen nu och sova bort denna dagen eller fram tills 2-3 tiden då jag ska på middag hos farmor, hörs senare

Kommentarer
en hängiven läsare säger:

Jag har läst din blogg ett tag nu Emma och den är bra måste jag säga ! :) Men du "klagar" på andra så jag undrar om du inte har gjort något dumt/klantigt mot någon nångång? Hade vart kul att läsa om något sånt me, bara ett tipps, Tack för en jätte bra blogg och bra musik :)

2009-08-22 | 12:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback