Vi har vunnit, segern är vår !

Ja igår var jag fruktansvärt glad :D Blåvitt krossade röblått så det bara skrek om det, jag och Ollie hade tippat på 3-1 till blåvitt för att vara en aning snälla imot öis men haha, 3-0 blev resultatet till blåvitt såklart :) Åh dom underbara killarna som gjorde detta möjligt var Selakovic, Hysén och Sigurdsson , härligt gubbar ! Fast hela laget hjälpte ju till så det var ju allas förtjänst såklart men deras mål höjde stämmningen på ullivi igår kan jag lova! Jag var så himla trött igår när jag kom hem så hann inte skriva om det igår så fick göra det idag ist

Väl inne på Ullivi blev alla besvikna, hade hamnat under den "riktiga" klacken som vanligt. Klacken för oss är där alla sjunger där trumman står och där det är ett jävla drag, men varje match får vi antingen stå över den, vid sidan av den eller under den. Och så var även fallet igår. Vi fick stå under den, suck! I desperata försök att komma upp till den " riktiga " klacken, blev det ingen försändring ändå. Vi fick stå där nere ändå. Men vi hängde inte läpp för det utan vi sjöng, skratta och skrek ändå ( haha vi var nog dom som gjorde det mest ) men är det derby så är det liksom. När blåvitt hade gjort sitt första mål kände man att detta va redan taget! Segern va redan vår, öis var så fruktansvärt dåliga så det fanns inte. Dom hade kanske två mål chanser på hela matchen och dom supade dom. Välkommen tillbaka till super ettan röblått? haha.

Bilder ifrån matchen kommer upp senare, nu måste jag fixa med musik program och massa som ska instaleras. Alex ska komma och sepal in idag ( till musik videon ) så måste fixa med alla som ska vara klart när han kommer, uppdaterar mera sen. Ha det bra så länge

Peace and love

Kommentarer
janina säger:

nej men det var bara en i min klass som gjorde något som var väldigt onödigt :)

2009-04-21 | 15:47:31
Bloggadress: http://dennajanina.blogg.se/
ah! säger:

krossa är det sista ordet du kan skriva om den matchen, du var nog inte ens i närheten av att sett matchen. Jag förstår inte vad din logik bygger på?

När du byggt upp en riktigt logik, fungerar din motorik bättre.

2009-06-03 | 11:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback