utgång

ja nu ska jag ut igen (A) haha känns som det är det enda jag gör nu för tiden, nej men ska faktiskt ut i stan denna afton. Kommer nog bli fett nice, jag Noomie och Janni är det som ska ut, skit nice ! Hoppas att det blir bra också, men det tror jag nog med två sånna toppen tjejer kan väl kvällen inte bli annat en bra? Skulle tvivla på det. Hinner inte skriva så mycket för nu kommer snart Noomie och då ska jag vara klar , ändå sitter jag här ännu? haha. Vad händer idag då för alla andra? Robinsson 2009 eller? Någon mer än jag som ser det? Tycker faktiskt att det är bra, vad tycker ni? Ska även träffa min bror idag om allt blir som planerat och hans " tjej " som han är på G med ska bli trevligt. Hoppas alla har en jätte bra lördag för det ska jag ha haha (A)

Peace and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback