Ångest = Söndagar

Ja söndag är nog en av dom versta dagarna som finns ibland, man får alltid ångest. För det första är helgen slut och för det andra vet man att man börjar skolan dagen efter vilket inte är lika kul, en ny vecka börjar och då är det hela 5 dagar kvar tills det är helg. Lite deprimerande faktiskt. + att på det brukar man inte må så speciellt bra efter helgens festande ( som det då brukar bli ) och det gör det kanske inte heller så bra, spciellt inte denna när man ska dricka måndag också. Herregud. Det är ju derby imorgon Blåvitt - Öis och ni vet väl självklart vilka jag hejar på? Blåvitt såklart ! Dom kommer ge Öis stor stryck, hoppas jag iaf haha. Nej men det blir nog vinst imorgon. Sen ska jag förmodligen sova hos janni eller ja det blir nog så eftersom matchen är slut soppas sent känns det bäst faktiskt. Men vet inte än, men det blir nog så troligen.

igår var det utekväll med tjejerna på golden days mycket trevligt, till en viss del iaf. Träffade många underliga människor och många roliga också. Men till att dra slutsatsen så blev det iaf en lyckad kväll tycker jag, träffade min bror och hans "flickvän" vad man nu ska kalla det. Hon va jätte trevlig och det känndes jätte bra "mellan oss" haha kanske lät lite fel men det va lätt att prata och allt sånt flöt på så satsa du brosan ;) Blev ganska sent igår var hemma vid halv 4 somnade vid 4 kanske, var illa tvunga för vid 9 gick vi upp och åka hem så denna dagen har jag för det mesta sovit. Pluggat lite också, duktig som jag är haha :) Annars har det inte blivit mycket gjort ifrån mitt håll, måste skriva en text nu också och lösa allt med musikvedion så kanske inte blir så jätte aktiv på bloggen nu denna veckan men ha översende till det :) Nej nu ska jag göra iordning mig inför sängen. Hoppas eran söndag har varit bättre än min. Vad har ni gjort i helgen, hittat på något roligt?

Peace and love

Kommentarer
Linnea säger:

ja, söndagar kan ofta vara riktigt jobbiga tycker även jag :O ha det bra!

kram

2009-04-20 | 09:43:56
Bloggadress: http://helluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback