Tråkig torsdag

Idag har det varit riktigt tråkigt :( har inte gjort någonting, inte resten av lovet heller. Fast fått sova mycket så det har väll varit ganska bra kanske :P har legat i sängen hela dagen och suttit lite vid datan, försökte plugga men fattade inte ett skit så får be om hjälp när mamma och pappa kommer hem så jag får det klart idag, orkar inte sitta hela helgen med det. Kom på att jag inte sett klart avsnittet av andra avenyn och höök så tänkte tittat på det, någon annan som följer någon av dom två? isf vad tycker ni om dom? eller har ni några andra som ni alltid tittar på , skriv det också :D

vad ska alla mina läsare göra på halloween då?

Kommentarer
Sarah säger:

Självklart förjer man Andra avenyn :D , sen så kollar jag också grey's anatomy <3 & Desperate housewives :D , Såååå bra :D

2008-10-30 | 20:27:01
Zäta säger:

Haha jag gillar Höök, min kompis Felix är med i den. (röd håriga som blir hängd) :)

2008-10-30 | 22:08:28
Bloggadress: http://www.metrobloggen.se/mikaelaz
Zäta säger:

haha jaa fast det är för att han egentligen är käär i henne :P ;)

2008-10-30 | 22:31:01
Bloggadress: http://www.metrobloggen.se/mikaelaz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback