Skaffa er ett liv ist !

Så sjukt jävla arg just nu, så jag vet fan inte vad jag ska göra eller säga längre! Kan jag få ha mitt egna "privat liv" ifred eller, bara för jag bor på denna äckliga lilla ön där alla vet allt om alla så kan man inte få ha något privat liv, känns verkligen bra! Att du äns kan med att säga så? Varför i helvete skulle jag ha det? Du och din förbannad käft, kunde du bara hålla den stängd så skulle det vara betydligt mkt bättre.. För inte äns hälften av det du säger är sant och sen går du runt och snackar om mig? tror du att känner mig, nej det gör du inte så ge fan i att snacka för det tjänar du ingenting på ! Du tappar bara respekten hos dom flesta och det hoppas jag att du själv är medveten om, ju mer du snackar destu mer kommer du bli hatad. Varför inte ta reda på lite fakta innan du öppnat käften nästa gång va?

Är så sjukt trött på alla jävlar som lever på att sprida massa jävla ryckten, vafan skaffa er ett liv ist !!

Kommentarer
Noomie säger:

Ska vi ta första bästa flyg, så att vi kommer bort härifrån snart kanske ;P

2008-10-01 | 15:59:06
Bloggadress: http://noomies.blogg.se/
Emma säger:

svar till noomie : jag det tycker jag fan att vi ska , så jäva trött nu asså ! USA blir väl bra? ;)

2008-10-01 | 16:36:05
Bloggadress: http://emmaludvigsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback