Dricka är inget för oss

Ja, det har ju inte blivit så mkt uppdaterat här nu under helgen men senaste inlägget är ju ifrån i lördags så kan väll skriva lite om den dagen. Det blev verkligen inte som vi väntat oss om man säger så, haha misslyckat som vanligt och nu har nog både jag och jocke insett att dricka är inte din grej, du vet nog vem du är bäjb (A) <3 Men du vet att vi älskar dig endå. Själv har jag också insett det, jag har fan inte roligt längre när jag dricker :O men det är ju på ett sett bra, slipper ju slösa en himla massa pengar (A) haha ! Men det va trevligt att vara med min saknade puddingar :)  planer inför höstlovet vet jag inte riktigt vad jag ska göra, några tips till en tjej som inte dricker? Lägger upp lite bilder ifrån kvällen.

hur var eran helg och vad har ni för planer inför lovet? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback