Alltid lika tråkigt

Jag fattar inte varför jag äns tror att det ska bli kul när jag iners inne vet att det kommer bli tråkigt, följde med Noomie efter mkt tjat hem till Jocke för att spela spel med tre st väldigt fulla pojkar vid namn Jocke, Mathias och John. Det var väl lite halv kul men John som var fullast av alla gjorde det ganksa lätt för oss andra att gissa var det va och det vi spelade var ju självklart galen panna skit roligt spel, alla som inte har spelat det gör det för det rekomenderar jag verkligen.. haha det blir sjukt mkt skratt för man får sånna enkla på huvudet som " snövit " men när man inte vet vad det är, är det fan inte lika lätt när man tillslut får reda på det skrattar man ganska högt för att man har vara så dum och inte kommit på det, haha ! Nu sitter jag här framför datorn och gör typ ingenting.. sitter och kollar på utröstingen i idol, än så länge har 3 gått vidare 3 av dom som jag tycker är bra.. jag vet inte vem jag tycker ska åka ut, vem tycker ni? Det återstår att se , nu ska jag dra iväg och se igen och heja min att anna går vidare :D

Kommentarer
Ida säger:

Vilken fin blogg du har!

2008-10-04 | 10:06:11
Bloggadress: http://idoehood.blogg.se/
Noomie säger:

Hon hade fortfarande en röst som var bättre än många andras, jesper kunde åkt tycker jag

2008-10-04 | 10:34:50
Bloggadress: http://noomies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback