Lite små sjuk

Tror jag har gått och blivit lite små sjuk :( Mådde sjukt illa nu på morgonen när jag egentligen skulle upp till skolan men det fanns ingen ork kvar att gå upp, så idag blev det ingen skola för min del. Mycket dåligt av mig jag vet, men hade ju bara två lektioner så missar nog inte sådär jätte mycket. Samhällen kan man göra hemma och jag har typ varit med på alla lektioner på idrotten så en skadar det inte att missa :) Sen fick jag reda på att jag har matte prov nästa vecka, ojdå det kommer nog inte gå sådär jätte bra skulle jag tro. Natur kunskaps fråogorna är inte riktigt klara heller sen kommer vi säkert få massa grejer i engelskan :( Så trött på skolan ibland, när dom lägger allting samtidigt. Åhh ! Nej nu ska jag ta mig något att käka, sen blir det nog till att städa mitt rum det va sjuk längesen jag gjorde det nu :/ Btw Jennifer blev klar med sina insplingar igår så skickade dom till snälla baso som mixa :D Sen spelade hon in en egen låt också sjukt jävla bra ! nöjd över min mixing på den , höhö jag är ju ingen vidare på det men eftersom detta va sång hela låten så vare lite lättare tyckte jag (A) Och jag tyckte det blev skit nice. Stor tack till dig Jennifer för igår.

Händer idag då?
puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback