Jag är bra konstig ibland

Idag var det tema dag i skolan, rätt gött faktiskt eftersom det innebar inga lektioner, wiiee ! Vi kollade på film på draken om att man inte ska köra bil full osv osv, den var bra men hade redan sett den så det var inte så kul :( höhö. Jag har varit på ett jävla cp humör hela dagen och det va nog dom flesta i klassen må jag säga, Alex skratta hela tiden, Gurra dampade som fan, Elin skrattade och dampade, Lina vara mest grinig, Noomie sa inte mkt.. osv osv. Vad vare med dagen idag egentligen? hmm iaf så slutade det med att jag knäade Gurra på ett ställe där man nog inte ska knäa killar :D haha .. alla fattar nog vad jag menar, känner mig riktigt dum nu efteråt. Men det va många som fick sig ett gott skratt, iaf Alex och Elin. Men synd vare om lilla Gurra som fick ont. Nej nu ska jag sluta vara elka imot folk så eftersom jag var så dum ska jag bjuda han på en cola imorgon :D hahah, det var väll snällt av mig eller? Varför jag knäade honom vet jag inte äns, haha skulle egentligen bara skoja men det blev som det blev, höhö! Hoppas han inte kommer vara för sur på mig nu hela veckan, för då blir det inte kul :$ Så har min dag sett ut hittils och vad jag ska göra, hmm .. blir nog att nörd lost :D snart klar med första säsongen vafan , heja mig :) Det är ju endå så tråkigt väder så att finns inget bättre att göra, eller? någon som har några bra tips vad man kan göra en blåsig och regning dag som denna?

Hur ser era planer för dagen ut idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback