Ingen bra dag

Idag är det ingen bra dag känner jag, skolan var riktigt seg vet inte vad det va med alla men något var det :/ Sen på bussen hem började jag må jätte illa och jag kunde inte blunda för det känsde som om jag skulle spy + att jag va jätte trött så kunde inte hålla mina ögon öppna. Jag hoppas inte jag åker på något nu så jag blir sjuk, för det är inte kul :( speciellt inte magsjuk, usch det är nog det värsta jag vet. Fast skolan skulle det vara skönt att skippa men, usch nej inte magsjuk! Planerna för idag blir väll att plugga, lämnat in hemtentan nu så den är klar iaf får hoppas att det går bra, sen har jag engelska läxa tills imorgon också, sjukt segt! Sen ligger jag fortfrande efter i matten och fattar inte så mkt :S haha. Nej nu ska jag iväg och käka hos farmor , skriver mer som om jag inte blir sämre :( men det får vi inte hoppas !

Hur har eran dag varit idag?
ha det bra alla, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback