shoppat :D

Idag fick jag ställa klockan :O haha första gången sen jag fick sommarlov. Men ska man in till stan så ska man ;) Gick upp bid 11 tiden typ , tog på mig och sådär sen mötte jag upp veronica vid färjan sen bar det av in till staden Göteborg för att shoppa :D egentligen är jag inte så mkt för att gå i affärer och sådär , tycker bara det är sjukt jobbigt och blir iriterad hela tiden och grinig (A) men idag gick det jätte bra :D Bara att det va ganska varmt , men man ska inte klaga på värmen när den väl är här =) hehe . Fick iaf köppt det jag va ute efter mest , ett par BEKVÄMA jeans och det hittade jag :D sen hittade jag också en skin jacka ( as snygg ) två linnen och en klänning :) det är bild på allt nedanför men man ser väll kanske inte så jätte bra men det vita i mitten är iaf klänningen , skit gullig ären :D ( hoppas bara den är lika gullig på ) haha. Nu ringde Janni och sa att hon kommer förbi här vi 7 tiden så får la städa lite kanske ^^ sen kanske också Noomie kommer får la se , men nu hitter jag inte skriva mera ;P hehe .

ha det bra alla :D


kläderna :)

här är kläderna som jag köppte :D

Kommentarer
Noomie säger:

finfin grejer :)

2008-07-01 | 13:19:25
Bloggadress: http://noomieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback