så vare bara till att packa igen ;)

Ja så var man äntligen hemma igen då ;P haha .. fast ja hemma och hemma blir väl inte så långvarigt :P ska nämligen flytta hem till Putte nu under en veckas tid ungefär. Hans föräldrar är på båtsemster och Putte vill inte bo själv :D haha så jag ska bo där med han nu :P Har just packat ner typ hela min gaderob i väskan och ska bara fixa det sista sen blir det att åka hem till honom :) Det kan bli längre än en vecka , eller mindre det beror helt på vädret, men det återstår ju att se ;P Idag ska nationaltiatern spela på golfen, men ah man är ju inte 18 än då så kommer inte in :/ + att det är billjetter också man måste ha , men eftersom jag kommer befinna mig hos Putte när dom ska spela vid 10 tiden så hör vi nog enda hem till honom :D haha så får la sitta och digga det ikväll. Jag vet inte om jag kommer kunna skriva varje dag , men det återstår ju också att se :D haha , men ah annars skriver jag igen när jag är hemma ;)

ha det bra alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback