lyckad dag :)

Ja dagen blev ganska lyckad :D hehe , typ den mest lyckade dagen sen sommarlovet började iaf ( med tanke på att solen tittade fram idag ) så jag spenderade den i jungfruviken med domma snyggingarna

                          therese, noomie , putte och malle

                                                                 Therese, Noomie, Putte och Malle

Det var riktigt skönt att bara ligga och slappa där nere :P Kändes som första riktiga dagen på sommarlovet , alla andra dagar har det bara regnat och varit tråkigt :/ riktigt dåligt ! men nu börjar det bli bättre :D haha. Sen gick jag hem till farmor och klippte gräset, var inte så jobbigt som jag hade trott haha ! Och pengar är ju aldrig fel att få heller ;) haha. Sen var det ett väldigt velande om vad vi skulle göra , eller iaf jag Therese och Noomie. Men vi beslutade oss till sist att bara slappa och kolla på film, vi kollade på en ganska dålig film. Kommer inte ihåg va den heter, men den var helt cp haha ! Noomie hade ju också köppt en ny säng, mkt skön måste jag påpeka :D Nej jag hade tänkt att gå upp tidigt imorgon för att det ska vara jätte fint väder så får la sätta på en film och lägga mig i sängen :)

ha det fint alla

Kommentarer
Noomie säger:

Upp tidigt ja, heja dig emma (Y) Snygga magbilder förövrigt:P

2008-07-02 | 02:19:42
Bloggadress: http://noomieb.blogg.se/
emma säger:

hehe , ja heja mig :D ja jag vet ;)

2008-07-02 | 11:03:32
Bloggadress: http://emmaludvigsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback