hem besök

Nu är jag hemma på besök en stund ;P haha . Ska nämligen spela in en ny låt och tjejen som ska sjunga reffen till låten ska spela in idag så va änna tvungen att raska på lite kände jag. Eftersom jag inte äns var/ är klar med låten riktigt, haha riktigt smart asså ! Så nu sitter jag och försöker fokusera så mkt som det går , men det är ganska svårt ^^ så jag ber just nu Elin om lite hjälp. Gårdagen var hur mysig som helst måste jag bara säga , hade mkt trevligt med folket som var där och gjorde en god kyckligsallad som vi åt :D sen nördade vi film typ hela kvällen / natten och så hade vi ett födelsedagsbarn som vi ringde och sjungde för :D Åh han fyller ju år idag så får ju skriva grattis till honom här också , GRATTIS PONTUS :)
Sen idag har det mest varit slappande också fint väder och solande :D fast ah , inte i solen utan jag och putte solade solarium , haha usch va jag hatar det asså. Varmt, trångt och svättigt är inget för mig asså, haha nej nu ska jag återgår till mitt skrivande sen ska jag spela in låten och sen blir det att åka hem till Putte igen där jag nu mera bor :D Sen får la vi se vad som händer, blir väll att sitta uppe hela natten idag också.. haha.

ha det bra alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback