fint väder, men stressad :(

Fint väder tycker vi om , synd bara att man är så stressad hela tiden och inte hinner göra det man egentligen ska, fast har man sommar lov så har man ;P haha. Trodde aldrig att det skulle bli fint vädre, hade trott att det skulle bli som sommaren 2007 men nu visar det ju att spåkvinnor faktist kan ha fel :P haha . Eftersom det va en spåkvinna eller va det nu heter , som hade sätt att det skulle bli lika dåligt väder som förra.
Så det är bara till att hoppas att det fina vädret håller i sig :)


Idag vaknade jag vid samma tid som jag brukar göra nu för tiden, runt 10. Lagom tid att gå upp tycker jag ;P haha ! Så ringde Putte och sen gick vi ner och la oss vid stranden :D Vid 1 tiden typ kom Noomie och Jocke förbi och alla kände sig typ turister med var sin sol stol , haha. Jag och Putte hade även med oss lufft maddraser, grymt sköna att ligga på :D Noomie och Jocke gick hem vid 3 tiden för att Noomie skulle till Grötö med sitt jobb. Men då kom Malle ner ist med goda jordgubbar, haha som var mögliga ^^ usch ! Så nu kom jag hem, efter att ha legat där hela dagen, ska se va alla andra göra idag tänke jag. För efter att ha leggat där nere hela dagen så blir man grymt trött så ikväll blir det väl slappa och se film som vanligt. Talang jakten är ju imorgon så då måste jag upp tidigt, eftersom jag ska se när Linnea tränar. Alla får hålla tummarna för Linnea nu :D Sen på lördagen kommer Sofia hit också, så det blir nog till att städa rummet idag ist ;P haha, grymt tråkigt! sen börjar ju konferensveckan nästa vecka också, fast det börjar väl komma folk redan nu. Shit mkt som händer nu och nästa helg är det knippla hamnfest två dagar irad sen helgen efter det kommer Nationalteatern till golfen så då blir det att gå dit och kolla på dom. Haha det märks att det är sommar nu , fullt upp hela tiden. Sen pratade jag med syrran också, trodde ju att jag skulle börja med hennes jobb denna söndagen, men det va ju som tur va nästa igen det börjar, så då slipper jag tänka på det :D Nej nu får jag nog ta mig en dusch, salltvatten i håret är ingen hitt, Hahah sen blir det väl städa rummet sen blir det nog att sätta på en film och lägga sig i sängen, haha någon mer än jag som tror att jag kommer somna ? ;P

Ha det fint alla <3

Kommentarer
Noomie säger:

"goda jordgubbar, haha som var mögliga ^^ usch !" haha mg vad gott det lät ;)

2008-07-03 | 21:26:50
Bloggadress: http://noomieb.blogg.se/
terran säger:

jag är hemma på nationalteatern, och det finns bara 300 biljetter och du får inte komma in, XD

2008-07-03 | 23:32:39
Bloggadress: http://terranwallhult.blogg.se/
emma säger:

hehe , jasså då ber jag väl mamma köpa en biljett till mig :C och jag kommer nog visst in lilla gumman =)

2008-07-04 | 10:16:40
Bloggadress: http://emmaludvigsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback