en besvikelse

du svek mig , jag gav dig en ny chans men du gör samma sak igen .. finns inget mer att säga om dig , nu har du verkligen visat vart du står och hur mycket du bryr dig. Tack ! Du om någon vet hur jag är , du vet vilka saker som gör mig upprörd och vad som gör mig ledsen.. hur kan du då göra så? Anledningen till att jag ville ha dit dig va för att jag trodde du hade lärt dig något av ditt tidigare misstag men där visade du mig att jag hade duktigt fel ! Det va pga henne som vi gled isär och nu pga henne som jag aldrig kommer att förlåta dig, du hade ett val och du valde.. Men inte det jag trodde, utan du högg mig i ryggen och slickade hennes röv ist. Jag var snäll imot henne för att du va med och jag hatar att bråka med dig , kallar du mig falsk för det? Du kallar mig din bästa vän , men också där lurade du mig riktigt bra. Du var en sån person som jag verkligen kunde lita på, men som jag nu har tappat all tillit för. Jag visste att inget mera skulle bli som det va förr, men jag var beredd att bygga upp något nytt men tydligen var jag ensam om det.. Du vet vad jag känner för honom, han kommer alltid vara min stora kärlek, okej att han inte har några känslor kvar för mig men det har väl tydligen jag. Jag kanske är omänsklig som bryr mig, men jag kan inte hjälpa det. Du sitter i telefon och berättar för mig att , ja han kommer ju alltid vara din stora och första kärlek så är det ju och sen har du mage att dra dit henne? När du vet hur jag är och du visste att jag redan var ledsen.. Min fråga till dig är vafan tänker du med? När vi inte va kompisar brydde jag mig fortfrande och fanns där för dig under tiden du va i sthlm och mådde dåligt, jag lyssnade när du behövde prata och jag trodde jag kunde göra detsamma med dig.. men tydligen såg du det som en chans att bara göra mig mer besviken och ledsen på dig. Jag släppte in dig i mitt liv , delade allt med dig och du blev en stor del av mitt liv. Du vet själv hur bra jag mådde när jag hade honom i mitt liv och hur dåligt jag mådde när han försavnn ifrån mig.. Du vet hur jag reagerade när du va med mitt ex dagen efter vi hade gjort slut.. och du vet hur jag reagerar nu. Jag är trött på dina förlåt, för dom verkar ju endå inte betyda något.. Jag säger inte att det va ditt fel igår men det va ditt val.. och jag kan inte förstå hur du kan göra det? Du vet själv hur det känns , eller förlåt nej det vet du inte ! Du va inte äns på G med killen som du mådde dåligt över så länge, jag var tillsammans med personen jag mår dåligt över .. Du sa en gång att du va grymt svartsjuk, ska vi byta plats en gång då, så får du testa på hur roligt det är att leka , för det är va detta verkar vara för dig en jävla lek! Men för mig är det alvar och det är mina känslor och du vet mycket väl hur jag reagerar på saker och ting.. endå gör du såhär?

FY FAN FÖR DIG !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback