besöket slut ..

Igår lämnde jag Sofia vid centralen då hon skulle åka hem :/ Det är faktist tomt utan henne nu, fast också är det ju lite skönt att vara ensam nu, inte för att hon är jobbig eller något. Men ah har man någon boende hos en, än längre tid så är det ju skönt att vara ensam sen ^^ Men jag saknar henne !



Hejdå <3

Efter att ha lämnar Sofia igår så åkte jag och Noomie hem, sen slappade jag ett tag sedan ringde Putte och ville låna min moppe så jag träffade han och tog en cigg, sen nördade jag mig framför datan hur länge som helst. Vid halv 6 tiden kom Putte tebax med moppen, så satte vi oss och kollade barnpogram tyll typ halv 7 då jag gick hem till noomie och kollade på en film som hette Fanny games , riktigt dålig film haha . Sen gick jag hem och käka lite åh sen tebax igen och kollade på en till film, och denna handlade om bermudatriangeln , den var ganska långtråkig men intresant. Mkt mer gjorde vi inte, satte oss i husvagnen och tjötade lite sen gick alla hem till sig och nördade datan, sedan sängen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback