blogg under uppbyggnad

Ja nu börjar bloggen äntligen likna något :D Emelie som är så snäll håller på att hjälpa mig att fixa till den , stort tack till dig ! juste nu känns det som om klockan är typ 8 på kvällen och den är inte äns 3 .. haha fyfan va jag är trött har gått upp halv 7 nu två dagar i rad shit , fattar inte hur jag ska kunna palla ett helt år :P haha men man vänjer sig väll hoppas jag :D
Idag i skolan var det ganska soft, gjorde inte så mkt .. vi intejuvade varan ( som jag och Noomie redan har gjort ) så det känns en aningen onödigt att göra det igen när vi liksom redan har betyg :/ men men .. började prata mer med en del idag. En tjej som heter Sanna verkar hur trevlig som helst :) sen var vi lite med , mallace ( vet ej hur dt stavas ) en som heter julia och en annan tjej som heter malissa. Åh som verkar helt okej :) så dt blir säkert bra , men stör sig som fan på dom två fjortisarna elin och "lina" har varit jätte jobbiga :/ haha .. nej nu ska jag se om det finns något att äta sen blir det nog sängen.

ha det bra alla <3

Kommentarer
terran säger:

svar: aw, tack emma, jag ska hälsa camilla när hon kommer hem imon! <3

2008-08-20 | 22:20:11
Bloggadress: http://terranwallhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback