Äntligen

Ja ni som vet att jag tjötat om att få fixat min data så ah det äntligen bli av nu.. wiie! Fast men vet ju aldrig med William (som ska fixa den) men ah det verkar 99% säkert idag iaf.. Han har ju lovat nu i drygt 2 veckor och sagt att han ska göra det sen i söndags men det har alltid kommit upp massa annat och han sa att han skulle vara här vid 5 men ah han och tider har jag börjat inse inte är hans starka sida, eftersom klockan nu är 17:40. Men hoppas iaf han dyker upp, måste tilllägga att jag och Noomie gick brevid Håkan Hällström idag också, haha inte för att någon av oss egentligen tycker om honom men det va coolt för dom filmade smatidigt som han gick brevid oss så vem vet vi kanske är med på hans musikvideo eller liknande :D ganska coolt iof , haha ! Sen såg vi också David ifrån andra avenyn och nu ska jag få min data fixad :D herregud denna dagen va änna en bra dag :) Träffade också dom ifrån gammal klassen idag, grymt kul ! sen var vi över på Therese och Malins skola, men träffade dessvärre inte Malin för den lilla slarven inte hade med sin telefon :/ men vi träffade Therese i sina fin fin kock kläder :D och Mela som snällt visade oss runt <3 Nej nu ska jag ta något att käka innan William förhoppingsvis kommer och fixar datan, sen blir det ut och gå med Putte som vanligt nu ;) haha så duktiga som vi har varit , ute och gått varje dag sen i söndags nu tror jag :D grattis till oss (Y)

ha det bra alla <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback