Ture 4 månader ♡

Idag är min prins 4 hela månader 😮💙🙊 vart tog tiden vägen? Vart försvann min mini bebis? 
 
 
Går inte ens att beskriva i ord min kärlek till dig, du är det bästa i mitt liv ♡ 
 
att ett litet barn kan få en att känna så mycket, kärlek, glädje, styrka, längtan, saknad och varje gång du gråter ett bröstet hjärta. Jag trodde aldrig att kärleken till ett barn kunde vara så stark, vara så underbar. Jag visste inte vilken resa som väntade mig den där dagen för snart 1 år sen, då det visade ett plus på Stickan. Men så glad och tacksam jag är över att jag valde att lyssna på mitt hjärta. För mig fanns det aldrig några tvivel även om det inte var vad vi hade tänkt oss, så blev det så bra. Du är världens finaste och du är bara min, mamma älskar dig mest min fina skatt ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback