❤️

Inte för att jag igentligen bryr mig vidare mycket om folk gillar mina bilder, eller kommenterar men det är ju ändå något som alltid är kul om folk gör. Vem tycker inte det? 😁 då hade man ju inte lagt upp ens om man inte ville det liksom, eller? Kollade iaf in sambons facebook och fick se detta i samband med Tures födsel
 
 
228 som gillar och 141 kommentarer 😮 sjuuuukt ! blir helt varm i hjärtat av att se detta ❤️ Vilka fina vänner och bekanta vi har, värmer mitt hjärta att se detta.
 
till något annat så börjar nog mitt lilla troll få tänder 😁 lilla älskling ❤️ Feber, ont, skrik, gap, trött, seggel, smärta. Sömnlösa nätter helt enkelt, vilket resulterar i en trött och sliten mamma, imorgon ska jag vara i studion kl 8.30 dags att sova. Prinsen sover så gott för tillfället iaf, lugnet före stormen kanske?
 
 
Godnatt min skatt 💙

Kommentarer
Ellies mamma Sofia säger:

Ellie färgglatt något fruktansvärt och hon har varit lite krånglig med maten i två dagar med, precis som hon har ont i munen:/ men undra om de kan få så tidigt? De skulle ju igentligen bara vara 2 månader

2014-05-10 | 22:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback