Natt uppdatering

Ursäkta dålig uppdatering men varit fullt upp i två dagar nu med fotograferingar. Haha, ja det är inte det lättaste när man har barn med sig alltså, Gud ! I måndags fotade jag min kompis Jannis lille Viggo som har sätt såååå stor ut på kort men som var såå liten liten 😍💙 vad gjorde jag mer? Jo jag var hos Mvc och pratade om vilket preventiv medel man skulle ha nu, ja kom fram
till att testa en spiral hmm, vad har ni använt er av? Jag har alltid ätit p piller och sånt men vill inte stoppa i mig massa piller som glöms osv nej. Så vi får se med detta, sen fick min moster passa han medans jag var där och en stund efter, han hade varit jätte gnällig så tog en promenad bort tillsammans med Rebecca och alice för att hämta han sen gick vi hem
 
 
 
Såg solnedgången 
 
natten inte så kul alls, han vaknade varannan timme och det hade han gjort natten innan också 😩 så var helt slut och vi gick upp vid 07 någon gång vid 7.30 frågade jag Rebecca vad dom gjorde och då skulle hon skicka iväg hennes stora barn till skolan strax. Vid 8.30 tiden gick vi ut och gick då var det redan jätte härligt väder 
 
 
 
 
Så vi gick ut och gick till 10.30 någon gång, så skönt ! På slutet kunde vi tom ta av oss jackorna för det var så skönt ☺️👏🌸 nu är våren påväg !
 
skrier mer sen, slut på amning dags för sovning ( förresten så somnade ture vid 21 tiden och vaknade nu vid 02 ☺️👍👏 överlycklig mamma )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback