Helgen

Ture sover såååå gott i sin vagn, hela helgen har det varit fint nästan så passat på att njuta till fullo av den. Med promenader och mys med nära och kära 👌❤️
 
Lördagen gick jag först på promenad och sen sov han på altanen ( på bilden ) medans mamma fick göra mat och hänga lite tvätt och annat skojigt sen så kom mamma och hämta honom vid 14.30 och gick hem med honom, premiär för henne med vagnen ☺️ Kul ! Så då fick jag lite tid till annat, bl.a. Dammsuga och duscha och göra mig iordning inför kvällen 
 
Orkade till och med fixa håret, brukar ju inte hända annars haha 😆
 
sen blev det hem till mamma och pappa för att fira deras bröllops dag som är idag tillsammans med mina syskon och farmor ❤️ Mycket härligt, att träffa alla !
 
God mat och trevligt sällskap, vad mer kan man begära? inget. Ture sov tills klockan 18.00 så mamma fick äta i lung och ro ☺️ Tacksamt 🙏 min lilla älskade bebis ! Min syster är ju gravid och nu såg man att bebis växer så det knakar där inne, åhh vad vi längtar nu jag och Ture efter en liten kompis 💙 undra om det är en pojke eller flicka? Hmm..
 
sen en åkte vi hem vid 20 tiden och hämtade Gustav vi var trötts alla tre så det blev matning film sen slocknade vi alla tre haha. Så härligt med sånna dagar också, att bara vara ❤️
 
Idag var det också kanon väder, så smsade Rebecca och vi gick ner till saltas med barnen och hängde där några timmar ☺️💛 sen blev det hem till moster, blev bjuden på god mat vilket alltid uppskattas 👍 sen hem till mamma och pappa för att ta lite kort på Ture mrn det gillade han inte alls och bara skrek han var så trött stackarn, mamma dum 💙 men förhoppningsvis kan jag vara glad för det sen hihi.
 
sen hem för att mata han lägga och köpa dessa underbar skorna 😍
 
Hans första skor, lilla plutten dom är sååå söta Men det dröjer nog innan dom passar haha 💛 
 
ture re sover än så tänkte passa på att käka innan det blir film och sängen 🌸

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback