Härlig dag

Gick bra hos läkaren, inget rs virus eller virus vad dom kunde höra utan det satt i näsan och var mer en förkylning bara. Skönt ☺️ Efter vi hade varit hos läkaren så åkte vi hem till Annie, där Rebecka, Oliwia och Pontus var och Colin såklart ☺️ sen kom även Louise förbi, så mysigt och kul att ses 🌸 vi gör det verkligen för sällan, när jag får hus ska jag bjuda hem mina vänner ofta, så svårt när man bor så litet att bjuda hem folk så 😔 
 
Annie hade gjort det jätte fint och mysigt, massa mat och fika, tända ljus 🔆 åhh verkligen ansträngt sig märkte man, så härligt att komma hem dit allting är så fint och mysigt så man blir så glad 💋 så avundsjuk på mina vänner som har det så fint hemma, alla har verkligen så fint och sån fin stil. Ska nog be dom om lite hjälp när man väl skaffar hus hihi 😘
 
så idag hade jag och Ture en hel dag där med massa mys, kul att komma ut och träffa folk 😆 händer ju inte speciellt ofta nu längre, tyvärr. Men imorgon blir det promenad med en annan mamma, alice manma Rebecca som vi var hemma hos förra helgen ☺️ Vi bor nästan grannar och Alice är 2 månader äldre än Ture så kul att ha någon gemn gammal kompis 💛
 
Nu blir det lite mys med Ture och Gustav framför en film ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback