Godmorgon

Blir det nu, Gud död typ 😶 hur är eran morgon? Sovit gott, hoppas ni sovit mer än mig ☺️ så trött gick och sköljde ansiktet i kallt vatten så jag vaknade till liv lite. Hade tänkt att gå ut efter amningen men upptäckte att det regnade, usch så nej ut blir det inte. Ska ju ändå till BVC senare, det räcker tycker jag 👍 Hade kunnat somna ståendes idag, måste verkligen sova lite till sen när vi är klara med amningen. Annars kommer denna dagen bli lång och jobbig, ska ju ha fredags mys och grej idag så det vill jag inte ☺️

Kommentarer
Sofia säger:

Om Ellie inte ligger tett intill mig så sover hon bara 30 min ca. Annars sover hon 3-4,5 timmar. Tror våra tar in den närhet de missa den första tiden på sjukhuset då vi inte kunde va med dom hela tiden:)

2014-03-08 | 09:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback