Godmorgon

Som jag sagt så blir det inlägg när jag hinner, ibland mer, ibland mindre 😛 nu har det varit så, mycket fokus på Ture sen har jag fått passa på att handla, städa, fixa när han har sovit. Som nu, det ser ut såhär nu
 
 
Han ligger dock och kikar till och från så därför får jag ligger brevid tills han somnar helt. Gjorde kyckling sallad igår så har redan lunch klar, ska till BVC kl 14.15 också, så hoppas han somnar nu så jag kan hinna mata innan. Det känna typ varje dag att jag vill upp tidigt så man kan göra nått, ut och gå osv. Men varför igentligen när vi är trötta? Eller när jag är trött och han ändå sover bra på morgonen, egentligen behöver vi inte gå ut. Hade tänkt det idag men ångrade mig, tråkigt att gå själv också 🙊
 
Han fick godkänt på hörsel testet igår också, duktig kille. Inte ens tänkt på att det kunde vara något fel på det, men skönt att det inte var det. Nu sover han ☺️ Lilla plutten. Igår testade vi faktiskt ersättning, med risk för att folk ska tycka det är fel var det skönt att få sova 4 timmar i sträck, hade hoppats på fler timmar men för att vara första gången så måste jag nog ändå vara nöjd ☺️👍 
 
 
Han tog flaskan med en gång, men trodde inte det skulle vara några problem men man vet ju aldrig ändå. Gick jätte bra med flaskan ☺️👍 
 
lite rädd att jag ska bli för bekväm men för att underlätta natten känns det som ett bättre alternativ, han får sova längre och jag får sova längre. Varför då inte göra så? Kommer inte sluta amma, men på natten är detta ett bättre alternativ för oss så då tänker jag köra på det. Inte ens pratat med BVC om detta men får säga det idag ☺️ Så ska vi väga och sist var det 3620 eller 3640 så får se vad den ligger på nu 3800 kanske? Nu ska jag passa på att äta och fixa mig sen mata och gå till BVC. Imorgon är Ture 2 månader, Gud vad tiden går fort ! ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback