Fortsättning

Måste bara böjra med att säga jag började mata ture nu?! Vad har hänt med min bebis 🙏 det är bara att tacka och ta emot, vi gick in och la oss vid 03 nästan, vet ju inte riktigt när han somnade men brukar "räkna" när jag gör det från början till början av amningen ☺️
 
Jo, tänkte fortsätta berätta om gårdagen. När vi hade gått klart gick jag hem ammade han och pratade med Rebecca om vad dom skulle göra idag och om vi skulle fota då jag hade fått medelande från Dhl att mitt paket hade kommit mina nya dagsljus lampor, överlycklig tjej 😁👏 ska bli såå kul ! Så jag matade och gav ersättning sen la jag honom i vagnen och gick ut och gick, sen lämnade jag honom hos Rebecca vid 12.15 sen hem fixa lite, sen åka över till studion och hämta lite saker vi skulle ha ( kläder som gustavs underbara kusin anna gjort ) sen hämta paketet och hem till Rebecca. Ture sov så bra i vagnen och vi skulle sätta ihop blixtarna, men de var inte så lätt som vi trodde 😔 ska visa lite bilder som jag fick skicka till erikka en foto kollega som hjälpte oss när jag skulle fråga - gör vi rätt? Haha
 
 
 
 
 
Det krävdes VÅLD för att få ihop detta, frågade på min kurspotaL ifrån andra och dom sa att kundtjänst ifrån stället dom är köpta kaffebrus hade rådat det också, haha 😁 hade aldrig klarat det utan Rebecca ❤️🙏 tack igen !
 
 
Vid 14.45 tiden började vi fota haha, snacka om lång tid?! Ture sov fortfarande, älskade bebis ☺️💙 sååå duktigt ! Dock skulle detta hjälpt lite mer om vi kunde fått kommit igång med en gång eller det kunde stått hur man skulle göra?! 
 
 
 
Hade Erikka på tråden och visade henne, tog kort på kameran för att rådfråga och be henne säga vad hon tyckte ☺️ Tack igen för hjälpen !!
 
ture vaknade strax innan 15.30 och det blev till att Paousa lite och mata båda barnen. För att få chans att fota lite mer, efter mycket om och men blev det lite till sen. Så kul ☺️👍 sen vid 17 åkte jag hem, Rebecca hjälpte mig med sakerna till studion. Sen blev det hem till morfar och hans fru inga-Lill på fika och häng.
 
 
Möttes av detta på vägen hem vid 19 tiden 🌙
 
 
 Nu dör mobilen snart 😁 efter morfar blev det hem och käka pizza sen film och sängen. Nu decka Ture daga att sova lite igen 👍 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback