Älskar detta vädret

 
Sååå härligt med detta fantastiska väder, det är verkligen ro för själen 🙏 man blir på så bra humör så det gör inget att man "förlorade" en timmes sömn idag, för Ture sov till 06 ist för 05 idag vilket var jätte skönt ☺️👍 från 00 till 06 fast egentligen sov han ju 5 timmar då, men hoppas detta håller i sig på natten, nu har det varit matning 1 gång på natten bara vilket är såå skönt.
 
det är såklart jobbigt när han skriker men att få sova nästan hela nätter och ha skrikiga dagar, det köper jag rakt av. Men imorgon blir det Stenungsund för tredje gången 👍 det märks skillnad så när han är klat med detta hoppas jag på en helt annan bebis, eller ja en nöjd bebis som slipper ha ont ❤️
 
Idag kommer släkten och ska fria då får Ture följa med ska göra han kalas fin och bada honom också innan ☺️ Sen vara lite blöjfri, ingen favorit hos han men men.
 
Här sover han gott i vagnen så jag ska passa på att få något i magen, innan jag ska till mina föräldrar vid 17 tiden. 
 
Juste glömde ju säga att jag köpt denna, baby barnvakt som visar temp hos Ture i vagnen samt låter när han börjar gnälla så slipper man gå där pch kolla hela hela tiden för det känns precis som han känner det, blir störd av att jag går där hela tiden så 👍 för denna grymma sak ! Ganska fyr men helt klart värt pengarna ☺️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback