20e mars

Dagen har bestått mest av promenader idag, sååå härligt och mysigt
 
 
Lilla plutten 💙 dagarna går och han bara växer och blir stor. Min bebis kommer snart inte vara en bebis längre, känns bra att ta vara på varje dag. Undra när jag ska lämna bort honom första gången, liksom över natten. Hur ska jag klara av det? Oj oj oj, det får vi ta där och då.
 
idag blev det även till att prova något nytt gborde äpplen igår kväll som jag la i en fryspåse med kanel på i kylen över natten och tog efter min promenad med Karin, collin, Rebecca och Alice 
 
Kommer göras om fler gånger ! Tog även lite socker på 😁👍
 
nu nu ska jag krypa ner brevid min lilla 🐸 
 
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback