12e mars

Varit i kontakt med både 1177, vårdcentralen och BVC då lillen har varit varm, hostat massa, slö inte ätit bra osv. Men efter många om och men så var det inget, tror jag. Vi skulle avakta och se, så jag gick med Rebecca på en promenad 
 
 
Han somnade direkt när jag la han i vagnen så vi var ute och gick från 10.30 - 12 ☺️ Så skönt verkligen 🔆 kändes verkligen så skönt. Lite kallare idag än igår i vinden dock men skönt med luft. Ringde faktiskt till BVC innan och kollade om det var okej att gå ut och hon sa att det var ingen fara. 
 
nu sover han på mig och vi har kollat på rop model Sverige som jag hade missat, men tänkte jag skulle göra lite mat till mig, lax blir bra. Så ska jag passa på att röja lite och titta på lite mer tv. Den blir verkligen bästa kompisen märker jag haha, några andra tips när man går hemma?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback