11e mars

Bättre start på veckan kan man nog inte ha, igår var en jätte härlig dag och denna dagen också ☺️ Åhh nu älskar jag detta mamma livet, det gjorde jag innan också men att först vara instäng en månad på sjukhus och sen även hemma en månad typ då blir man uttråkad och rastlös så det skvätter om det. Men ni äntligen får Ture följa med och idag blev lång promenad med Rebecca och Alice i det underbara vädret, som det blev efter en stund 🔆 vid 10.30 kom vi oss iväg och fram åt 11.30 blev det kanon väder. Såå skönt vi fick ta av oss jackorna tom, helt svettiga haha. 
 
 
så svårt att veta hur mycket man ska ta på dom?  Hade jätte problem i morse, men ja förhoppningvis är det bra. Han var lagom varm när han kom upp ☺️
 
Efter er promenadrn frågade therese om vi ville komma till Oliwia en sväng, vilket vi självklart ville 👍 så gick dit och myste en stund. Therese fick träffa honom för första gången 🌸 Sen skulle dom iväg och äta lunch så då gick vi hem, att vara ute för mycket och för länge och i stra folksamlingar tror jag blir för jobbigt för honom ännu. Han hostar ju mycket och är redan täppt men det sitter bara i näsan säger barnläkaren så får lita på det då men tycker det är hemskt 😔 min lilla plutt ❤️ 
 
Mormot hade ringt så ringer henne på vägen hem och hon ville att vi skulle komma men orkade inte promenera mera så vi tog bilen över men först hängde jag upp en tvätt och passade på att göra det ute, så gött ☺️ Då vet man att våren är här 🌸 
 
Ture fick vara med 💙
 
sen en har jag grejat här hemma, rensat i lådor och skåp flyttat undan vinter grejer och för små och stora kläder. Måste få lite struktur och ordning på det. Måste sätta in mina och Tures papper i respektive perm osv, det ska jag ta och fixa med imorgon. Även få klat grejer att skicka in till Emelie och få skickar lite bilder ☺️ Nu är jag helt slut, daga att sova så man orkar gå ut och gå imorgon med 💋 godnatt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback