Mycket tv tittande

Ture är färdig ammad och ligger i vagnen och sover, Gustav sitter vid köksbordet och pluggar och jag jag precis plöjt igenom farmen, Sveriges mäster kock och Mia på grötö. 
 
det är ju grann ön till Öckerö som jag bor på, vet att jag fått frågan innan om hur det ser ut där jag bor och vad är Öckerö. Ja det ser ungefär ut som på grötö fast det är större, finns vägar och bilar affärer och lite mer sånt. Dom gula färjor man ser i bakgrunden är så vi tar oss till fast landet och dom går från Hönö också en grann ö där jag bodde innan jag flyttade hit. Det finns 10 öar i Öckerö Komun där jag bott på två av dom ( dom största öarna ) Hönö där jag är uppvuxen och Öckerö nu sen 3 år tillbaka får se om det blir någon annan ö någon gång eller kanske blir tillbala "hem" till Hönö vilket jag helst vill då den ön är framförallt mer central än Öckerö och ja för mig är det mer hemma där. Men Gustav är ju uppväxt här på Öckerö så för han är detta hemma och han har väll ingen tanke på att röra på sig haha. Vi får se helt enkelt.
 
nu ska vi kolla på once upon a time någon av er som sätt den? Om inte så gör det, jätte bra serie ! Redan sätt den en gång och då ville Gustav inte se den men nu har han ändrat sig och ville se den så slutade se någon gång i mitten av säsong 2 så nu är det dags att kolla om :)
 
Älskar serier, vi kollar och har sett dom flesta serier men några kvar hehe. Vilka ser ni på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback