Melodifestivalen

Passar oftast på att skriva när jag ammar, då jag ändå inte kan sova då och blir lite pigg under tiden hehe. Kollar på melodifestivalen paousade i min nya serie kollar på the walking dead riktigt bra serie helt fast. Har vellat se den länge, men aldrig blivit av har tyckt den är lite läskig men nu är jag fast hihi. Till melodifestivalen vilka hejar ni på? Jag tycker inte det var någon som var speciellt bra inte i detta sammanhanget, älskar ju Kajsa Stina ånerström men vet inte om den låten passar i detta sammanhanget. Vad tyvker ni?
 
 
74 unika besökare, vilka är ni och hur hitta ni hit?
 
frågade häromdagen också men kunde vara lite roligare om ni svarade ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback