Lite om allt och ingenting

Hade ett inlägg som jag skrev, men aldrig publicerade kom nått imellan som gjorde att jag glömde bort sen. Men var nog lika bra, var inget "glatt" eller bra inlägg.
 
sitter och ammar nu igen, idag har varit till och från. Halv bra kan man säga så hoppas att natten blir bättre, imorgon är det BVC också och slut på familje tiden för Gustav börjar jobba. Så för hans skull hoppas jag verkligen att det blir en bra natt så han slipper vakna så mycket. Kan inte vara kul att knappt få sova och jobba, även om jag inte få sova så sover jag ju så fort han sover. Så på ett eller annat sätt får jag mina timmar, annars hade jag aldrig orkar. Jag somnar ju när jag är trött liksom då finns det inget, om utan är jag trött så somnar jag när han sover då. Gör jag det inte så är jag pigg och gör annat som också måste göras. 
 
Hade min andra fotografering sen jag fick barn, den första i studion idag en annan inomhus så det är kul att få jobba lite på sidan av ändå, har ju varit på hans vilkor såklart fått gå när han är färdig ammad ovh sen komma tillbaka när Gustav ringt och han varit hungrig.
 
tycker verkligen det här med att inte kunna äta något är fruktansvärt jobbigt då jag nu knte vey om det är därför han skriker eller om det är för att han har kolik, ska fråga lite om det imorgon. Sen har han fått några konstiga utslag som blivit mer och mer, undrar så vad det är. Hoppas inte det är något alvarligt, orkar inte mer "dåligt" nu. 
 
 
nudlar levde jag på under högskole tiden, detta tar mig tillbaka lite ovh ja varken tiden eller maten uppskattar jag. Men vad gör man inte för att slippa se sitt barn lida, det är hemskt !
 
Nu blir det once upon a time innan läggdags, nu får vi vända tillbaka dygnet, Gustav ska till jobbet om 6 timmar, då blir det bara en gång vi går upp på den tiden sen går vi upp när han går upp så slipper han bli så störd av det. Hörs sen, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback