Kusin möte

Idag har Ture varit och hälsat på mormor och morfar för första gången, morfar var lite hostig så det blev mest mys med mormor. Sen var mina små kusiner Edvin ( 5 år ) och Elias ( 3 år ) där och fick träffa och hålla lite. Sen kom min syster och Wilma också snacka om att det tagit tid innan skruttan äntligen fick träffa kusinen ( mest sätts via FaceTime ) tur att tekniken utvecklas ;) men idag fick hon hålla och se på han. Hon tyckte det var jobbigt när han skrek tror jag, snuttan. Bara att vänja sig sa jag min syster ska ha ett till barn i maj ☺️ Så kul att vi får vara mamma lediga tillsamman, kommer nog hänga där en del och ha bebis mys. Av någon anledning tror jag på kille, hade varit kul för dom när dom redan har en tjej och Ture att få en kill kusin att leka med. Det spelar ju absolut ingen roll vilket kön den har såklart men ändå, jag kommer nog kolla mitt andra barns kön. Tror jag, får väll se då dock kommer dröja !
 
Wilma och Ture ❤️
 
Nu nu har vi suttit och kollat på melodifestivalen killarna har sovit och jag har halvt sovit haha, så inte varit vidare insatt gick rätt vidare tycker ni?
 
Nu börjar det låta ifrån lillen, får kolla vad som står till 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback