Godmorgon

godmorgon, matade och var klar vid 02 tiden och nu är jag snart klar igen. Känns som han mår så mycket bättre nu och börjar sova mer. Kunde varit längre timmar på natten känner jag, så man fick en lång sammanhängande sömn i stället för massa små korta stunder. Men glad att jag får någon sömn alls såklart, inte alla som får det.
 
 
Såhär är väldigt gott att ligga på mamma, nära, nära, så högt upp som möjligt. Myysss
 
Gick precis ut och la mig i soffan med lille man, så pappa någon sömn. Han hade inte kunnat sova nått och vi sover nästan bättre där, så oss spelar det ingen roll ändå. BVC kommer hit idag så ska hinna storstäder innan dess därför sa jag att det var bättre jag sov där ute ist, så kan jag börja plocka när jag vill och inte tänka på att väcker honom på samma sätt. Det känns som att det gynnar han mer att sova där om han vill försöka få någon som helst sammanhängande sömn.
 
Nu sovet snart lillen på mitt bröst och jag ska lägga han i sin säng och göra detsamma, få några timmar. Hörs sen, godnatt igen hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback