3 kg nu

Det blev ett par timmars sömn efter förra inlägget, skönt. Bvc kom vid halv 3 och älsklingen hade blivit stora killen och väger nu över 3 kg åhh så skönt. Tänkte att han kanske inte fick tillräckligt med mat ett tag, men det verkar ju vara bra med den saken så idag har jag kört helt mjölkfrit och lökfritt så får vi se hur natten blir idag. Håller tummarna för att det blir bättre iaf, så alla får lite sömn.
 
Familjen samlad, mitt allt, mitt liv. Älskar er
 
håller på att försöka bestämma hela Tures namn, Gustav har valt och nu ska jag välja ett till då vi ska skicka in till skattevärlet, vet att man har tre månader på sig men vill ändå ha det klart. 
 
Håller på att amma samtidigt som jag skriver ;) annars brukar jag passa på att sova direkt efter eller ja jag deckar helt enkelt! Brukar vara ganska slut, så får passa på att skriva lite när jag ändå är uppe 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback