26 e februari

Det har varit jobbigt till och från för lillen idag, nu ligger han och sover pch vaknar förhoppningsvis vid 23 tiden och ska äta sen blir det sova för mig. Magen har krånglat idag så hoppas att natten blir bättre så Gustav får sova, har sagt att jag tycker han ska gå in och lägga sig men han tänkte testa inatt igen. Okej okej, då får han göra det då ☺️ Inte jag som ska jobba hehe. Mig gör det inget, det är upp till honom 😛
 
gustavs kusin var här idag, eftersökte en som kunde virka på facebook och hon hade gjort två mössor och en trosa samt blommor herregud det gjorde hon på en dag. Sååå snäll verkligen och hon ska göra massor med grejer till mig 😘👏 så kul ! Nu får jag ta lillen och ladda telefonen , skriver sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback