12e februari

Vid halv 9 tiden vakande han igen och bara skrek och skrek, inget hjälpte inte napp, inte tutte, inte ligga på mig, inte ligga själv. Allt var fel, Gustav kom och undrade vad som var fel. Jag bad han ta honom och gå med han en stund, sen la han sig i soffan med han och la täcket över och klappa han på huvudet då blev han knäpp tyst och somnade. ehhh okej haha, men det äe väll bra. Hellre så än tvärt om att det bara är mamma som funkar, haha. Ammade lite sen la jag han i vagnen så gick Gustav in till sovrummet och la sig och vi var kvar ute, men han ville inte ligga i vagnen så tog upp han och somnade vaknade igen av att Gustav kom hem vid 12.30 tiden går undan, dags för mat igen.
 
sen ringde jag efter "barnvakt" farmor kom för jag hade bestämt att jag skulle ner och kolla rean på en barn affär med patrik. Så skulle Gustav till stan, så fick lite panik då ingen var hemma men det löste sig :) vi fick pengar av gustavs mormor att köpa nått så kände att jag ville köpa något riktigt till han för dom så hittade detta
 
 
 
 
 
 
Fick en hel del för 500;- såååå nöjd ! speciellt över koftan, sååå fin ! Det första jag köper själv, dock inte riktigt från mig men ändå.
 
nu har jag käkat själv och ammat så nu tänkte jag passa på att vila. Tror alla ska det ;) Gustav med hehe, så skänt ! godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback