Älsklingen fyller 25 år

Grattis älskling 
 
 
 
Skulle jag kunna hade jag gett dig hela världen, vi har haft våra motgångar. Viljet par har inte det? Men vi har ändå alltid valt att kämpa, som det står ovanför sängen - kärlek övervinner allt <3 jag tror verkligen på det och för oss har det verklingen varit så också. Vi har haft det skit dåligt vissa gånger men valt att kämpa och tro på det vi har, våga stå kvar och kämpa ist för att ta den "lätta" vägen och ge upp. Vilket jag är så glad och tacksam för idag. För här står vi nu med en bebis på gång 4 år senare, hade någon sagt det till mig för 4 år sen hade jag nog skrattat åt dom. Är glad idag att mina vänner valde att kämpa för oss, att "tvinga" oss att ses. Och att du valde att inte ge upp, utan kämpa för mig. Ville bara säga att du betyder allt för mig och jag längtar så tills vi blir en familj. Tills det inte bara handlar om dig och mig mer utan oss, vi och vårt barn.
 
idag föddes min bästa kompis dotter, Patrik blev farbror och är så glad för han och deras skull. Längtar så till mars nu, och våran lilla bebis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback