2 november

Hej, idag har jag inte gjort mer än att vara hos mormor hela dagen nästan. Vaknade och gjorde mig iordning för att åka hem till mamma och pappa för att hinna ta bilder på magen innan vi skulle iväg, så Patrik kom hem och hjälpte mig med det. Tog lite nya kort på min syster dotter Wilma också för att ha till julerbjudande sen. Så det gjorde jag innan sen åkte vi och handlade jag och min syster för att sedan åka hem till mormor. Hon fick detta av oss i juklapp att vi skulle göra nått men inte blivit av innan pga olika anledningar, men bättre sent än aldrig ;) så det var himla mysigt och trevligt att vara där och mysa hela dagen.
 
 
 
Gustav va inne och tittade på ny bil idag, men det blev ingen. Tur kände jag, kommer behöva ny bil sen när bebis kommer men ingen stress och först kan vi försöka sälja dom vi redan har tycker jag :) fotografering imorgon klockan 10. Daga att sova, natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback