Nytt till bebis

Berättade ju förut att jag köpt lite nytt till bebis tänkte jag skulle visa er :) ett baby gym och en bärsele 
 
 
Vet ju ännu inte kön där av att jag ville ha lite mer neutrala saker som detta baby gymmet. Vad tycker ni? Är jätte nöjd själv, så det känns bra. Min svärmor tyckte att det var färglöst, men kände att kanske är lite "tråkiga" färger men eftersom det ska ligga framme på golvet så vill jag inte ha rött, blått, grönt och sånna färg glada och starka färger som barn oftast "ser" bättre. Det passar inte in i vår lägenhet eller oss själva, varför ska jag då ha det känner jag? Hade blivit galen på den tror jag om den var i en skrikig färg, vad tycker ni? Vill inte bara köpa neutrala saker heller men välja färger och saker som båda kan använda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback