Längesen nu

Ja det kan man väl lugnt säga, vad har jag haft för mig? Ja det är en bra fråga egentligen, skolan har verkligen varit det ända man fokuserat sig på och förutom det att söka jobb. För det är ju faktiskt så att jag tar studenten om mindre än tre veckor. Inte denna helgen utan nästa är det flytt plus balen och helgen efter blir det förbereda allt inför studenten som är på tisdagen, så det är ganska fullt upp i mitt liv just nu och har varit det därför valde jag att lägga bloggen åt sidan men när flytten är klar, så lär ni höra och se mer av mig ;)

Håll er uppdaterade !

Kommentarer
Mr.Safko säger:

sorry att jag skriver här. OM du är intresserad hör av dig ,vi kan köra någon låt tillsammans ;) , förresten din blogg är jätte bra ;)

2011-06-25 | 10:19:23
Bloggadress: http://www.mrsafko.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback