Somnade visst, haha.

Hej på igen, nu har jag vilat ganska länge eller ja vilat och vilat jag somnade faktiskt (a) hihi. Vaknade nu när pojkvännen kom hem och ville att jag skulle komma och se på en grej, men det var väl lika bra. Väntar ju på att mamma, min syster & Wilma ska komma hem så att jag och Noomie kan få fota till vårt projekrarbete men dom tycks ta längre tid på sig än väntat, herregud dom är inte snabba.

Men det kan ju vara så att Wilma strulat kanske? Man kan ju typ aldrig planera något när man har småbarn, något att tänka på till framtiden kanske. Nä fy vad jag är hungrig asså, hade tänkt jag kunde åka hem och förbereda maten men icke sa nicke mamma visste inte vad hon hade hemma och inte, sen bestämmde vi oss för tacos och då skulle hon köpa med sig allt ifrån affären ( det är där dom är nu alltså ) och köper massa som ska vara till dopet på lördag, dom ska baka och ha sig.

Nä nu är jag ganska uttråkad så får ta och hitta på något nu känner jag, hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback