Kommer inte börja röka igen

Rebecka var precis här och rökte och snackade lite, fast hon rökte ju förståss bara jag har INTE börjat igen och kommer inte göra det heller, nu var det 18 dagar sedan jag slutade röka ganska duktigt va? Har ju rökt ganska länge ändå, började i 8:an och röka regelbundet, då var jag allltså 14 år skulle fylla 15 och det var 2006 ( jag räknar ifrån 8:an iaf, även om jag rökte lite innan det också )

Sen slutade jag den 12/6 2009 och började igen dum som jag var sommaren efter, alltså denna sommaren som var 2010. Och nu slutade jag innan tolv slaget, då fimpade jag min sista cigarett. Förhoppningsvis för gott, men som alla säger "en gång rökare alltid rökare" och jag tror nog det är sant, men kommer aldrig börja så att jag röker varje dag igen. Nej det är det slut på. Om man bortser ifrån det året jag var rökfri så har jag rökt i fyra år, det tycker jag ändå är ganska länge för att vara så pass ung? men nu är det slut på det, haha vad var det ens egentligen jag skulle prata om, inte detta?

Jo juste, Rebecka var här och hon vill att jag ska hjälpa henne med hennes projektarbete så får se idag om jag orkar det, fast vad ska jag göra annars idag? Borde ju börja plugga rättskunskap eftersom vi ska ha prov på det snart så kanske är en bra idé att göra det? Sen måste vi börja med våran projektarbet lite mer nu också det ska snart vara klart.. Mycket att göra haha, skriver mera sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback