Jag i ett nötskal

Ibland så blir jag lite smått galen på mig själv, gaaah ! Jag sa ju förut att jag inte kört automat så visste inte riktigt hur den funkade, försökte ringa min pojkvän flera gånger för att för det första fråga hur man körde den och sen fråga om det var okej men fick inget svar ifrån honom.. Hur som helst så gick jag ner tog bort tonvis med snö ifrån bilen med armarna och händerna, hela jag blev snöig. Kom mig iväg och när jag står utanför Rebecka kommer jag på, fan det är ju körförbud på bilen.. helvete vad gör jag nu? Tänker jag..

Jag säger till Rebecka att det nog är lika bra att jag åker hem eftersom jag inte får eller vågar köra mer med bilen, sen var den ganska äcklig att köra också kände mig inte så trygg i den om man säger så. Sen slutar även killen vid halv fyra så vi yar bilen då och åker ner. Så jag åkte hem med den igen, parkerade kom in och då ringer pojkvännen och frågar vad det vad jag ville.. Ja bra att du ringer nu när jag redan är hemma igen? haha, nej men ah då berättar han att han fick pappret på att det är körförbud på bilen i fredags och att han besikta bilen i lördags och det innebär att man får köra den en månad till, så jag hade alltså kunnat köra?

Men han tyckte ändå inte det var bra för det var " året runt däk " på bilen så den greppar inte så bra sa han, jo tack jag märkte det då jag slirade runt haha. Så sa han att jag kunde ta hans bil ner sedan när han slutade ist, så ja provar på ett nytt försök om en timma igen ist haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback