Hur hinner folk med allt?

Seriöst jag förstår inte hur folk hinner med allt, eller så är jag fruktansvärt lat? Jag vet inte riktigt men jag tycker att jag göt ganska mycket och ändå hinner jag inte med så mycket eller har pengar kanske man ska säga. Ville börja träna nu iår på riktigt men hur ska jag ha råd med det, därför skaffade jag ett extra jobb men hur ska jag ha tid att träna när jag måste gå i skolan och jobba?

Det är klart man skulle kunna klämma in det men det känns som om jag tvingar in mig själv i det då, kanske är bättre att börja med det senare har ju hela året på mig liksom och varför bry sig om att vara så snygg, egentligen asså många börrjar ju träna för att gå ner i vikt och bli smala, snygga inför sommaren men ska jag träna så vill jag göra det för att må bra av det. Inte tänka så mycket på vikt och sådär, att jag måste gå ner, jag måste gå ner utan mer för att bygga upp muskler för jag är så himla klen.

 Men får se hur det blir med det då, nä nu är jag jätte torr i halsen dags att hämta något att dricka och sen ska jag rensa på min hårdisk det kan behövas få lite ordning där, puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback