Hos mamma och pappa

Är hemma hos mamma och pappa åh hälsar på, min syster hennes sambo och lilla Wilma är också här så jag passade på att komma hem för att samtidigt få lite mat i magen. Nu sitter vi alla i soffan och ser på Rasmus på luffen, ganska mysigt faktiskt. Men ska nog snart åka hem till pojkvännen som ligger och mår dåligt hemma i sängen, han behöver nog lite ompyssling kan jag tro haha.

På tal om onyttig mat som jag pratade om innan, när jag kom hem till mamma och pappa bjöds det på bakfylle pizza. Oväntat? Hmm, det finns inte många som orkar ställa sig och göra mat dagen efter nyår och jag tror nog det är den dagen på hela året som restauranger tjänar som mest, så som pizzorior, thai, donken osv. Alla vill ha färdigmat, dagen efter jul finns det ju alltid jul mat att käka men dagen efter nyår är all maten slut från julen. Tror ni inte också det?

Jag valde iaf det nyttigare alternativet som var flygande jacob, nu är det slut på pizza och sånt skit mat nu ska emma bli nyttig ! Eller iaf försöka, har ju ett helt år på nu haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback