Hemma igen

Så nu är jag hemma igen, tog lite längre tid än väntat eftersom när jag var på väg till färjan kom jag på efter typ halva vägen att jag glömt pappret som jag behövde för att hämta ut körkortet, så fick vända och köra hem igen, sen snabba sig att hämta upp Noomie men ändå missade vi färjan med ungefär en minut så surt !

Men vi behövde inte vänta så länge, dock körde jag lite för snabbt när jag var stressad att hinna med färjan och när vi svängde av te färjan så såg vi att polisen var ute, så jag hade ganska tur kan man väl säga? Får sluta slarva så och köra enligt lagen, för nu har jag mitt älskade körkort !

Efter det så åkte vi och hämta Noomies pojkvän Jocke vi hade bestämmt att vi skulle åka och köpa sushi på vårt favoritställe där vi alltid äter när vi är i skolan och det är äcklig mat i bamba. Vilket är ganska ofta faktiskt, vi har tjatat en del om hur gott det är där och så, så Jocke kände att han ville prova det och han tyckte det var jätte gott verkligen !





så himla gott !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback